S lítostí Vám oznamujeme, že nás navždy opustil pan Vladimír Truhlář, náš dlouholetý kamarád a komisař našeho klubu. Zemřel náhle ve věku 56 let. Za vojenský veterán klub Boskovický sedmizubec členové komise František Klíč, Josef Hrňa, Jiří Chladil, Dana Bezděková a...
GAZ M-21 (od roku 1965 pouze GAZ-21), první model značky nesoucí jméno „Volha“ («Во́лга» ГАЗ-21), je sovětský automobil vyšší střední třídy vyráběný od roku 1956 do roku 1970. Byl vyráběn automobilkou GAZ jako nástupce modelu M20 Poběda. GAZ M-21, neoficiálně nazývaný...
Tatra 805 (slangově Kačena, Kvíčala nebo Píšťala, též i Fňukna, podle kvílivého zvuku motoru při zátěži a řazení) je lehký terénní nákladní automobil vyráběný automobilkou Tatra (později AZNP Mladá Boleslav, Závody V. I. Lenina Plzeň a Avia Praha) v letech 1952 až...
M-72 byl motocykl, který byl vyráběn v Sovětském svazu a užíván zejména v době Velké vlastenecké války. Historie motocyklů začala před druhou světovou válkou, kdy v Sovětském svazu vznikl požadavek na obdobný typ motocyklu, jaký užíval zejména Wehrmacht. Přes...
GAZ-66 byl sovětský a ruský nákladní automobil s pohonem 4×4, užitečnou hmotností 2 tuny a kabinou nad motorem. Během 60. až 80. let 20. století to byl nejpočetnější plněpohonný dvounápravový nákladní automobil v Sovětské armádě i v národním hospodářství Sovětského...
ZIL-157 byl sovětský nákladní automobil, využívaný převážně armádou. Projekt byl hotov v roce 1954, sériová výroba začala v roce 1958, ukončena byla v roce 1991 a poslední kus sjel z výrobní linky až v roce 1994. Bývá zaměňován se svým předchůdcem ZIL-151, ze kterého,...
GAZ 69 byl lehký terénní automobil s náhonem na všechna čtyři kola, vyráběný v letech 1953–1972 v bývalém Sovětském svazu. Automobil se stal standardním dopravním prostředkem všech armád Varšavské smlouvy. V Československé lidové armádě nahradil vůz Škoda 1101 VO. GAZ...